Nu börjar jag blogga igen! - Julen 2012

 
Kände att det var lite på tiden att börja blogga igen efter lite tjat av ett äckel. Ja, men nu sitter jag här igen och ska börja blogga bättre igen, haha vi får se hur det går den här gången! Kändes lite gosigt att blogga nu mitt i julen och allt och då har man ett par självklara inlägg (julklappar, nyår osv.) och det är alltid ett plus! Vet inte om jag kanske ska ta och fixa en ny design, men tror inte det, tycker om det enkla. Och om ni följde den här bloggen lite förut så vet ni kanske att jag hade en lite annourlunda header förut, men har bara ändrat stilen på texten.
 
Men i jul, vad händer då? Jo, på julafton (imorgon) så blir det till att vakna kvart i nio för att se julkalendern och öppna något paket. Sen äter vi lunch hemma hos mamma, sen till tre (standard att man ska vara någonstans vid kalle och så får alla panik om man missar en sekund, hahah traditioner...) så ska vi hem till Mormor & Morfar och dit kommer kusinerna osv. Sen på juldagen blir det pappas sida, och det pratas om att det inte blir julmat då, vilket jag tycker ska bli skönt, för det är ju det ända man äter just nu typ, haha! Nej, nu blev det här inlägget jättelångt. Kram!

Marika Saarenpää | http://katrimarika.blogg.se/
2012-12-24 @ 09:25:15

Sv: Okej :)


2012-12-24 @ 10:50:55

God jul fina du, Hoppas du får en toppenbra dag!
kram :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0