Välkommen till Josefin's Beauty!

 
Namn: Josefin Nordin
Ålder: 14 år
Bor: I en förort till Stockholm
Civilstatus: Singel
Födelsedag: 31/5 - 1998
 
Jag är en glad och rastlös tjej på 14 år som dansar discodans och går i skolan. På fritiden är jag med mina vänner, shoppar, dansar discodans, designar lite bloggdesigner och fotograferar! Jag har skilda föräldrar och bor därför varannan vecka hos min pappa i hus och varannan vecka i lägenhet med mamma. Utöver mamma och pappa så har jag en storasyster (Elina) som är född år 1995. Har mina ups and downs men det går bra ändå!
 
 
 
josefinsbeauty.blogg.se
 
Bloggen startades år 2012 i början av Augusti och innan har jag bloggat på t ex. sssummer.blogg.se. Men slutade blogga där då jag kände att den inte speglade riktigt den brud jag är idag. I den här bloggen kommer du få ta del av massor av inspiration, shoppingtips, vill-ha-kollage, get-the-look och en massa massa mer! Självklart så kommer du även få ta del av mitt vardagliga liv också!
 
 
 
Om du tycker att min blogg verkar intressant så kan du följa min blogg på bloglovin'
Follow on Bloglovin
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0